Δευτέρα 23 Αυγούστου 2021

Ημέρα 23η: Το τέλος του ταξιδιού και ο απολογισμός

Σήμερα δεν κρατιόμαστε! Θέλουμε όλοι να γυρίσουμε πίσω, αφού στο μυαλό μας το ταξίδι τελείωσε. Ο Βασίλης κάνει ένα self test, αφού διαβάσαμε ότι μας καλύπτει για την είσοδο στην Ελλάδα, το οποίο δηλώνουμε στο self-testing.gov.gr. Αναχωρούμε στις 7:15, μία ώρα που η Σόφια ακόμα κοιμάται. Είναι πολύ όμορφα έξω στους δρόμους. Βγαίνουμε γρήγορα από την πρωτεύουσα και οδηγούμε στον πολύ καλό αυτοκινητόδρομο. Ο δρόμος είναι έτσι μέχρι το Μπλαγκόεβγκραντ. Από εκεί και πέρα, μέχρι το χωριό Κρέσνα ο δρόμος γίνεται επαρχιακός, ενώ μετά ξαναγίνεται καλός αυτοκινητόδρομος, μέχρι τα σύνορα. Στις 9:15 είμαστε στα σύνορα. Φουλάρουμε πετρέλαιο και πιάνουμε σειρά στην ουρά. Περιμένουμε περισσότερο από κάθε άλλο σύνορο, μέχρι τώρα. Τελικά έρχεται η σειρά μας. Ο υπάλληλος ζητάει όλα τα πιστοποιητικά για τον Covid-19. Ζητάει και για το Βασίλη και του δείχνουμε το αποδεικτικό του self-testing.gov.gr. Φαίνεται ότι δεν του κάνει, όμως τελικά μας εύχεται καλό δρόμο και επιτέλους 10:40 φεύγουμε με προορισμό τη Σκοτίνα. Στις 12:30 φτάνουμε. Οι γονείς της Λίνας μας καλωσορίζουν και όλοι μαζί πίνουμε στην Ψαρού ένα τσιπουράκι για το καλό! Επόμενος σταθμός ο Πλαταμώνας όπου μας περιμένουν οι γονείς του Κωστή και η μακαρονάδα!

Αργότερα το απόγευμα φεύγουμε για το σπίτι μας στη Λάρισα. Μας περιμένει η Νάγια μας και οι γάτες μας. Στο δρόμο κάνουμε τον απολογισμό μας. Πραγματικά σε κανένα σημείο του ταξιδιού δεν αισθανθήκαμε ανασφάλεια ή φόβο. Όλες οι χώρες που επισκεφτήκαμε ήταν απόλυτα ασφαλείς, με φιλόξενους ανθρώπους. Κάθε πόλη ήταν ζωντανή, όπου ο κόσμος τριγυρνούσε μέχρι αργά το βράδυ, κάτι μου μας θύμιζε την Ελλάδα, ενώ κάθε περιοχή μας προσκαλούσε να την ανακαλύψουμε. Η Μολδαβία είναι μία χώρα που αναπτύσσεται, παρόλο του ότι είναι η φτωχότερη χώρα της Ευρώπης. Η πρωτεύουσα της δεν έχει σε τίποτα να ζηλέψει από άλλες πρωτεύουσες. Η Υπερδνειστερία, η μεγάλη έκπληξη για μας, είναι μία περιοχή με μεγάλη ζωντάνια, αρκετά πιο ανεπτυγμένη, η οποία διαφυλάσσει παράλληλα ένα ελκυστικό σοβιετικό προφίλ. Θα μπορούσαμε εύκολα να ζούμε στην Τιράσπολ. Τέλος η Ουκρανία, με το ένα πόδι στην ανατολή και το άλλο στη Δύση, καταφέρνει να δημιουργήσει ένα πολύ ενδιαφέρον μείγμα μοντέρνου και παραδοσιακού, κάτι που σίγουρα θα προσέξει και θα αγαπήσει ο κάθε επισκέπτης της. Η Ουκρανία είναι μία χώρα που πραγματικά αξίζει κάποιος να την επισκεφτεί. Τη συστήνουμε ανεπιφύλακτα!

Στο ταξίδι μας αυτό κάναμε συνολικά 5214 χιλιόμετρα, με κατανάλωση 5.4 λίτρα τα 100 χιλιόμετρα. Ξοδέψαμε για πετρέλαιο περίπου 350€ και άλλα 50€ για διόδια και βινιέτες. Τα ξενοδοχεία / διαμερίσματα στοίχισαν συνολικά 750€. Τα καθημερινά μας έξοδα (χωρίς να κάνουμε εκπτώσεις στα θέλω μας), που αφορούσαν φαγητό, διασκέδαση, ψώνια και καθημερινότητα, έφτασαν κοντά στα 1300€, δηλαδή περίπου 56€ την ημέρα. Συνολικά λοιπόν το ταξίδι μας στοίχισε, για 3 άτομα και 23 ημέρες, 2.450€.  Το ταξίδι μας τελείωσε και, όπως πάντα, ήδη σκεφτόμαστε το επόμενο. Να είμαστε καλά να το ταξιδέψουμε!

1. ναστε παντα καλα να γυριζετε τον κοσμο και με τις περιγραφες σας να ταξιδευουμε και εμεις νοερα μαζι σας παντα νεες ανακαλυψεις ευχαριστω για τις πληροφοριες που μας δινετε με τις περιγραφες σας