Παρασκευή 26 Ιουλίου 2024

Ημέρα 22η: Σαν Τέλμο και διασκέδαση μέχρι αργά στο Παλέρμο

Σήμερα ξυπνάμε πολύ νωρίς, αφού στις 8:50 πετάμε για το Μπουένος Άιρες, στη 12η πτήση μας για αυτό το ταξίδι. Ετοιμαζόμαστε, φτιάχνουμε τα σακίδια μας και λίγο μετά τις 6:00 αφήνουμε τα κλειδιά στο θυρωρό της πολυκατοικίας. Περπατάμε μέχρι την πλατεία για να βρούμε ταξί. Ευτυχώς βρίσκουμε γρήγορα και κάνουμε λίγη ώρα μέχρι το αεροδρόμιο, που είναι 14 χιλιόμετρα έξω από την πόλη. Πληρώνουμε κάτω από 8000 πέσος και σιγουρεύουμε την υποψία που είχαμε ότι ο πρώτος ταξιτζής που πήραμε όταν φτάσαμε μας έκλεψε, αφού μας πήρε τα διπλά! Και αυτή τη φορά όλα γίνονται στην ώρα τους και απογειωνόμαστε από την Κόρδοβα. Μετά από 1 ώρα και κάτι φτάνουμε στο Μπουένος Άιρες, και για τελευταία φορά  για αυτό το ταξίδι προσγειωνόμαστε στο αεροδρόμιο Χόρχε Νιούμπερι. Παίρνουμε τα σακίδια μας και φτάνουμε στο χώρο των ταξί. Εδώ για πρώτη φορά συναντούμε ένα καινούργιο σύστημα. Πρέπει να σκανάρουμε ένα QR code και να οδηγηθούμε σε μία σελίδα, όπου δηλώνουμε τον προορισμό μας, τα άτομα και τις βαλίτσες μας και υπολογίζεται αυτόματα το ποσό που θα πληρώσουμε στο ταξί. Ενδιαφέρον, μόνο που πρώτη φορά πληρώνουμε για τις βαλίτσες μας. Φτάνουμε στο σπίτι μας, που είναι και πάλι κοντά στον Οβελίσκο, όμως επειδή είναι ακόμα νωρίς καθόμαστε στο La Tropilla και τρώμε το πρωϊνό μας. Όλα καλά!

Μετά από κανένα μισάωρο η Mar, η ιδιοκτήτρια του σπιτιού μας στέλνει μήνυμα να πάμε. Τακτοποιούμαστε και βγαίνουμε αμέσως έξω στην πόλη. Πρώτη μας στάση είναι το Cadore στην λεωφόρο Corrientes, το οποίο φτιάχνει το καλύτερο παγωτό της πόλης και ένα από τα 10 καλύτερα παγωτά του κόσμου, σύμφωνα με το National Geographic! Παραγγέλνουμε διαφορετικές γεύσεις για να δοκιμάσουμε. Πραγματικά η γεύση είναι φανταστική! Δίκαια έχει τόσο μεγάλο όνομα. Περπατάμε λίγο πιο κάτω στη λεωφόρο, μέχρι το El Beso για να δούμε το πρόγραμμα που έχει για σήμερα, μήπως και έρθουμε το βράδυ για Milonga. Επόμενη στάση η περιοχή San Telmo. Φτάνουμε με ταξί στην πλατεία Dorrego, η οποία είναι γεμάτη κόσμο. Σήμερα ο καιρός στο Μπουένος Άιρες είναι ζεστός και δεν έχει καμία σχέση με το κρύο που είχε όταν ήρθαμε την προηγούμενη φορά.

Κάνουμε βόλτα στους δεκάδες πάγκους γύρω από την πλατεία, ενώ πάνω σε αυτή ζευγάρια χορεύουν τάγκο, μαζεύοντας χρήματα από τον κόσμο που κάθεται και τους παρακολουθεί. Το San Telmo είναι από τα πιο τουριστικά μέρη της πόλης. Συνεχίζουμε για αρκετή ώρα τις βόλτες μας στα μαγαζιά γύρω από την κλειστή αγορά, όπου την προηγούμενη φορά είχαμε καθίσει να φάμε. Γενικά οι τιμές σε οτιδήποτε σε αυτήν την περιοχή είναι πολύ πιο ανεβασμένες, έτσι δεν είναι πολλά πράγματα που μπορεί να αγοράσει κάποιος. Ο Κωστής πίνει μία μπύρα στο πολύ όμορφο καφέ De Las Mascaras, ενώ οι υπόλοιποι συνεχίζουν τις βόλτες. Αργότερα και ενώ η ώρα έχει πάει 13:30 βρισκόμαστε όλοι στην ψησταριά Nuestra Parilla και τρώμε σε ένα τραπεζάκι στο δρόμο μοσχάρι στα κάρβουνα με κρύα μπύρα. Τέλεια! Απέναντι μία ζωγραφιά του Μέσι να μας θυμίζει που βρισκόμαστε. Όλη την ώρα που τρώμε περνάνε διάφοροι τύποι που θέλουν να μας πουλήσουν και κάτι, ένας τύπος δε προσεγγίζει πάλι τον Κωστή για να του πουλήσει κάτι από τη μέγάλη λίστα "απαγορευμένων" που κουβαλάει στο σακίδιο του. Φυσικά σε όλους αρνούμαστε ευγενικά.

Τρώμε εξαιρετικά, εκτός φυσικά από τη Λίνα που ζήτησε το κρέας της well done και ήταν αρκετά πιο σκληρό. Τα σκυλιά γύρω μας δοκιμάζουν και αυτά από το κρέας της. Γυρίζουμε στο σπίτι για μεσημεριανή σιέστα. Ξεκουραζόμαστε αρκετά. Το απόγευμα κάνουμε σύσκεψη για το πως θα συνεχίσουμε. Αποφασίζουμε να ακολουθήσουμε την πρόταση του Βασίλη για τζαζ ζωντανή μουσική στην περιοχή του Παλέρμο. Υπάρχουν 3 διαφορετικές σκηνές που παίζουν σήμερα και αποφασίζουμε να πάμε στο Thelonious Club, όπου παίζουν μουσική Soul. Η πρώτη μας επιλογή το Bebop Club δεν έχει πλέον καμία θέση... Φτάνουμε με ταξί στην περιοχή, ενώ κάνουμε και μία αποτυχημένη απόπειρα μήπως και βρούμε. Τελικά πληρώνουμε είσοδο 9.000 πέσος (5,5€) και μπαίνουμε στο Thelonious Club, όπου σήμερα παίζει ο δεξιοτέχνης κιθαρίστας JuanMa Torres με την ορχήστρα του. Το μαγαζί δεν έχει κόσμο, όμως όσο περνάει η ώρα γεμίζει. Παραγγέλνουμε τα ποτά μας και λίγο μετά τις 20:00 ξεκινάει. Είναι πολύ καλή όλη η ορχήστρα. Περνάμε μία πολύ ωραία ώρα με διασκευές μουσικής soul, ενώ στο τέλος ανεβαίνει και ένα καλλιτέχνης με την φυσαρμόνικα του και παίζει μαζί τους. Πολύ ωραία η μέχρι τώρα βραδιά!

Ο Βασίλης δεν θέλει να τελειώσει ακόμα η βραδιά μας. Βλέπει ότι υπάρχει και δεύτερη συναυλία στο Bebop Club και υπάρχουν θέσεις. Θα πάμε! Η ώρα είναι 21:30 και έχουμε ώρα να φάμε για βραδινό. Η περιοχή που είμαστε τώρα είναι το Palermo Hollywood, όπου υπάρχουν πλήθος επιλογών για φαγητό ή ποτό. Μπαίνουμε σε ένα εστιατόριο με τηγανητό κοτόπουλο. Καθόμαστε. Η κοπέλα που μας εξυπηρετεί μας ενημερώνει ότι μόνο για σήμερα, με 11.000  πέσος (7€), μπορούμε να φάμε όσο θέλουμε! Δεν προτιμούμε φυσικά κάτι τέτοιο... Παίρνουμε ότι λιγότερο μπορούμε. Στις 22:00 είμαστε έξω από το κλαμπ. Υπάρχει ουρά. Καθόμαστε και περιμένουμε. Κάποια στιγμή έρχεται η σειρά μας, πληρώνουμε εισιτήριο και μπαίνουμε. Το μαγαζί έχει σχεδόν γεμίσει. Η συναυλία είναι αφιέρωμα στον Charlie Parker, με ένα κουαρτέτο 4 νέων μουσικών. Μετά τις 23:00 ξεκινάνε. Υπάρχει σαξόφωνο,  μπάσο,  κιθάρα και ντραμς, ενώ σε κάποια τραγούδια μπαίνει και μία τρομπέτα. Είναι όλοι τους εξαιρετικοί μουσικοί! Περνάμε πολύ ωραία. Αντέχουμε μέχρι μισή ώρα μετά τα μεσάνυχτα... Σήμερα το ξενυχτήσαμε. Γυρίζουμε πίσω στο σπίτι μας με ταξί και πέφτουμε αμέσως για ύπνο. Μας μένουν ελάχιστες ώρες μέχρι να ξυπνήσουμε και να ετοιμαστούμε για την Ουρουγουάη.