Τρίτη 16 Ιουλίου 2024

Ημέρα 12η: Όλα καλά! Φτάνουμε στο Puerto Iguazu

Σήμερα είναι η μέρα που είχαμε περισσότερο στο μυαλό μας, για το αν θα τα καταφέρουμε να φτάσουμε στον τελικό μας προορισμό που είναι το Puerto Iguazu, έτσι ώστε να δούμε επιτέλους τους περίφημους καταρράκτες. Η αεροπορική εταιρία άλλαξε το δρομολόγιο μας και έτσι αντί να πετάξουμε από τη Salta στο Puerto Iguazu απευθείας θα πετάξουμε αρχικά προς το Μπουένος Άιρες και μετά με μόνο 1 ώρα αναμονή θα πετάξουμε για το Puerto Iguazu. Δεν ξέρουμε αν εμείς ή/και τα σακίδια μας θα προλάβουμε τη δεύτερη πτήση. Με αυτές τις σκέψεις ξεκινάει η μέρα μας. Στις 7:00 είμαστε έτοιμοι να αφήσουμε το σπίτι. Κατεβάζουμε τα σακίδια μας στο αυτοκίνητο που είναι παρκαρισμένο στο γκαράζ και ευτυχώς το τηλεκοντρόλ της πόρτας λειτουργεί σήμερα και ανοίγει η πόρτα. Και γιαυτό είχαμε μία αγωνία, αφού χθες δεν δούλευε ... Ξεκινάμε, σταματάμε για λίγο σε ένα αρτοποιείο για να αγοράσουμε πρωϊνό και συνεχίζουμε. Ο ήλιος δεν έχει βγει ακόμα. Ο δρόμος είναι εύκολος και ευτυχώς δεν έχει πολύ κίνηση. Μέχρι το αεροδρόμιο της Salta είναι 120 χιλιόμετρα και θέλουμε γύρω στις 2 ώρες. Χωρίς απρόοπτα φτάνουμε στην πόλη, κάνουμε μία μικρή στάση για να γεμίσουμε το αυτοκίνητο βενζίνη και τελικά παρκάρουμε στο πάρκινγκ του αεροδρομίου, για να παραδώσουμε το αυτοκίνητο. Ο νεαρός έρχεται στην ώρα του και ελέγχει το αυτοκίνητο. Όλα καλά, εκτός από το ότι χρειάζεται ένα καλό καθάρισμα, μετά από τόσο χωματόδρομο που οδηγήσαμε.

Μπαίνουμε στο αεροδρόμιο, αφήνουμε τα σακίδια μας, με την ευχή να τα ξαναβρούμε και περιμένουμε να περάσει η ώρα για την πτήση, πίνοντας ένα καφέ. Ακριβώς στις 11:55 το αεροπλάνο απογειώνεται και αρχίζουμε να νοιώθουμε πιο άνετα. Αποχαιρετούμε τη Σάλτα και τις Άνδεις. Στις 13:50 έχουμε ήδη προσγειωθεί και βγαίνουμε από το αεροπλάνο. Πολύ γρήγορα βρίσκουμε την πύλη 3 και τώρα περιμένουμε χαλαρά την επόμενη πτήση. Ο Κωστής βγάζει ηλεκτρονικά εισιτήρια για την αυριανή μας επίσκεψη στους καταρράκτες. Ένα πράγμα που μας αρέσει στα αεροδρόμια της Αργεντινής είναι ότι πάντα έχει δωρεάν WIFI. Φτάνουμε. Η Λίνα, η μόνη που κάθεται σε παράθυρο φωτογραφίζει τη ζούγκλα που βλέπει από ψηλά! Διαφορετική φύση εδώ. Η πτήση είναι στην ώρα της, έτσι λίγο πριν τις 17:00 προσγειωνόμαστε στο IGR, το αεροδρόμιο του Puerto Iguazu. Κατευθυνόμαστε προς το χώρο παραλαβής των αποσκευών. Ευτυχώς πολύ γρήγορα βλέπουμε τα σακίδια μας. Όλα καλά!

Βγαίνουμε από το αεροδρόμιο και ακριβώς έξω από αυτό είναι η στάση του λεωφορείου Rio Uruguay που θα μας πάει στην πόλη. Το λεωφορείο έρχεται, πληρώνουμε 2,5 ευρώ το άτομο και σε περίπου μισή ώρα φτάνουμε στο κέντρο. Η κοπέλα του ιδιοκτήτη Aldana μας περιμένει στο σπίτι, που είναι στο κέντρο, για να μας ανοίξει. Το σπίτι είναι μεγάλο και τα υπνοδωμάτια έχουν θέρμανση! Τέλεια. Μάλιστα μας φέρνει και ζεστά chipas (μικρά τυρόψωμα) για το καλοσώρισμα! Τα τρώμε όλα με μεγάλη λαιμαργία αφού δεν έχουμε φάει παρά μόνο πρωϊνό στο αυτοκίνητο... Τακτοποιούμαστε, η Λίνα πλένει μερικά ρούχα, ελπίζοντας να καταφέρουν να στεγνώσουν και βγαίνουμε έξω για φαγητό. Έχει ήδη νυχτώσει και η πόλη είναι πολύ ζωντανή! Παντού μαγαζιά, φώτα, μουσική και πολύς κόσμος, στην πλειοψηφία του τουρίστες. Λογικό είναι αφού οι καταρράκτες του Ιγκουασού είναι από τα σημαντικότερα αξιοθέατα της χώρας.

Kαθόμαστε σε μία μπυραρία που έχει happy hour μέχρι τις 20:00. Παραγγέλνουμε μπύρες και περνάμε πολύ όμορφα παρατηρώντας τον κόσμο που περνάει και ακούγοντας πολύ καλή μουσική. Τελειώνουμε τις μπύρες και συνεχίζουμε τη βόλτα μας. Σε ένα μαγαζί με αλλαντικά και τυριά αγοράζουμε τρόφιμα για να έχουμε μαζί μας αύριο στους καταρράκτες. Μετά από μία μεγάλη βόλτα καταλήγουμε στο Quita Penas Resto Bar, απέναντι ακριβώς από το σπίτι μας για φαγητό. Παραγγέλνουμε ζυμαρικά και μπέργκερ, μαζί με κρύα μπύρα. Το μαγαζί έχει αισθητική και περνάμε ωραία. Κάποια στιγμή βέβαια πέφτει το ρεύμα της περιοχής και είμαστε στο σκοτάδι. Οι σερβιτόροι χρησιμοποιούν τα κινητά τους για να βλέπουν. Το ρεύμα επανέρχεται μέτα από 10-15΄. Πληρώνουμε και γυρίζουμε στο σπίτι μας για ύπνο. Είμαστε όλοι πολύ κουρασμένοι, παρόλο που σήμερα δεν κάναμε και πολλά πράγματα... Αύριο είναι μία μεγάλη μέρα, θα δούμε τους καταρράκτες Ιγκουασού, ένα από τα θαύματα της φύσης και ένα από αυτά που πρέπει να δει κάποιος μία φορά στη ζωή του!